duminică, 21 decembrie 2008

3 la 1 Leu sau 2 la 1 Leu si una gratis!

Superoferte...Gata,nu mai pot!Nu mai suport inca o zi intesata de afise si postere luminoase,de fluturasi si pliante,de pitzipoance semi-dezbracate (imbracate sau nu in craciunite)care promoveaza diverse,de pachete promotionale care contin orice altceva in afara de ceea ce-ti trebuie.Printr-o conjunctura nefericita pentru nervii mei,de aproximativ 1 an lucrez in galeria comerciala a unui hypermarket si tot de atat timp ma intreb zilnic :DE CE? De ce or fi oamenii atat de disperati dupa oferte de orice fel,mergand nu pe ideea de a calcula cat cheltuiesc ci pe cat economisesc de fapt.Sincer,ma astept intr-o zi sa gasesc in oferta ,la capat de raft,doi rinichi la pret de unu...si ma astept ca cel ce achizitioneaza rinichii sa fie sanatos tun.Mi s-a parut extraordinar de fascinant faptul ca in ziua in care Carrefour a deschis primul magazin in Romania au devenit No.1 la vanzari ...IN LUME.De la aceeasi persoana am aflat ca in momentul ala ne-am facut din francezii aflati in stare de soc adevarati dusmani.Le-am facut praf calculele si studiile si pur si simplu i-am batut la cur.Marfa!Numa' noi puteam sa rupem usile si rafturile in asa hal,cumparand doar pentru ca era de vanzare.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Mai, am o singura intrebare: "Rinichiu', dom'lem cat e rinichiu'?"
Mi-a placut ce-am citit pana acum, si ideea asta cu superofertele, prea tare. Ma gandesc cu groaza ca n-am terminat shoppingul de X-mas si voi fi nevoita sa ma duc in imbulzeala aia de sarbatori ... holy shit, devin antisociala numai cat ma gandesc. :*