sâmbătă, 10 ianuarie 2009

Lonely times....

M-am gandit sa-mi fac o banca...nu o banca de bani ci una de sentimente si fiinte umane.Mi-as imagina zile in sir povestile incredibile ale oamenilor care se aseaza pe banca mea...atatea declaratii de dragoste,atatea certuri incepute sau sfarsite acolo,atatea decizii importante luate in singuratatea gandului personal si in mirosul fumului de tigara,atatea conversatii despre legile Universului si adevaruri absolute.Din cand in cand m-as aseza pe banca mea...as trage aer in piept si as inhala aerul condimentat de toate destinele ce-mi intersecteaza viata astfel.Mi-as asuma greselile si reusitele mult mai usor,avand sustinerea nestiuta a tuturor celor ce si-au scris povestea acolo...Cred ca depre asta este vorba...oamenilor le place sa-si petreaca imtamplarile in multime pentru ca intotdeauna cand te uiti in spate cineva este acolo si te sustine.

Singuratatea este unica stare pe care nu am s-o gasesc pe banca mea...oamenii nu sunt construiti sa fie singuri,oricat s-ar minti unii pe ei insisi...

Niciun comentariu: