duminică, 14 decembrie 2008

Cum inaugurez blogu'...?!?

Azi pare a fi o zi normala, ca oricare alta zi.O zi in care ar fi trebuit sa fac aceleasi 1.546.000 de lucruri enervante,plictisitoare si rutinate pe care le fac zilnic,daca nu saptamanal macar.Dar nu...azi a fost un pic mai cu mot si mi-am facut blog.Sincer ,habar nu am de ce...pur si simplu am tastat pe google "cum faci un blog"si de acolo este evident ce s-a intamplat.Poate eram plictisita (sigur eram) sau poate ca azi mai mult ca ieri am simtit eu ca am ceva de zis.Prevad inceputul unei frumoase prietenii intre mine si tastatura si multe randuri de vinisoare sparte sub ochi care de la departare arata ,ia ghici a ce?...da ,da ,da, a cearcane.Acum ca am stabilit nota optimista in care se vor dezlantui toate aberatiile pe care eu le numesc ganduri si pentru ca nu imi plac post-urile lungi ,mai ales cele care nu trateaza nimic arzator la ordinea zilei,am sa spun buh-bye to whom ever reads this .

P.S. Gata ,e oficial!Am blog...

Niciun comentariu: