duminică, 14 decembrie 2008

If I die , do I go to heaven?

De ce se trage la sorti viata oamenilor?Suntem ca mingile de la loterie care se invart haotic intr-o sfera relativ restransa ca spatiu,unde inevitabil se ciocnesc unele de altele,se ingramadesc lacome spre iesire,dar numai cateva sunt norocoase...Nu mi-am dat niciodata seama daca iesirea din sfera reprezinta superioritatea fata de celelalte mingi si sansa de a cunoaste o alta lume sau reprezinta pur si simplu eliminarea din joc.Exact cum nu-mi dau seama daca selectia naturala este un transfer intr-o altfel de lume sau doar un cartonas rosu si eliminarea de pe teren.E pierdere sau castig pentru cel ce este selectat?
Am un prieten care sufera.Sufera pentru ca regulile jocului stupid numit viata au oprit ruleta asupra unui amic de-al lui.A murit...In afara de clasicul si foarte sincerul de altfel,'imi pare rau',nu am stiut ce sa-i spun.Este drept sa judecam viata doar din prisma celor ce raman pe pamant,iar pe de alta parte cum putem noi sa ingelegem prin ce trece sufletul chinuit al celui ce pleaca?Poate ca spirirtul lui sta deasupra si ,in cunostinta de cauza, compara terenul de joc cu banca de rezerve.Si poate ca iese pe plus...
Nu mi-e frica de moarte,cel putin nu de a mea.Mi-e frica doar sa nu apuc sa traiesc.Mi-e frica sa nu pierd experiente si oameni dragi doar pentru ca n-am deschis ochii la timp si mi-e frica sa nu-mi fie prea frica la un moment dat sa fac cave ce-mi doresc.Nu moartea este dusmanul nostru cel mai mare ,ci teama de ce ramane in urma si teama ca viata nu va mai fi la fel dupa ce trece pe acolo...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Daca titlul nu ar fi in engleza as intelege si eu ce vrei sa spui.
Oricum nici insiruirea de cuvinte in limba romana nu prea o "dibuiesc" avand in vedere limbajul "abstract" folosit de tine.Dar hai,...felicitari pentru blog.