luni, 15 decembrie 2008

Nu stiu cum sa incep...

Am o foarte mare problema.Nu stiu cum sa incep noul an.N-am fost niciodata genul care face o lista cu New Year's resolutions,dar de obicei imi propun cate ceva ,macar asa, in termeni vagi.Dar acum...nimic.Habar n-am ce vrea muschiul ala care se zbate in pieptul meu,ca sa nu mai zic de multimea de incretituri cenusii din partea superioara a corpului,pentru ca pe aia nu prea o bag in seama.Stiu ca vreau chestii noi,interesante.Vreau adrenalina.Vreau sa-mi pompeze sangele la viteza maxima prin vene.Astept ca anul ce vine sa fie anul care sa-mi dea motivul sa dau o fuga pana la Miami Ink sa imortalizez momentul...cunoscatorii stiu la ce ma refer.Pe de alta parte ,vreau doar sa stau cuminte si sa ma bucur de lucruri simple:plimbari ,apusuri de soare,tinut de mana ,PDA...Adica nu m-ar deranja nici sa fiu un pic baba,cu conditia primordiala chiar sa am parte de toate astea.Vom vedea ce va fi.Pana una alta mai am vreo 15 zile de numarat pana la anu' si vreau sa make the most of it.Las timpul si muschiul sa decida pentru mine...eu sunt ocupata cu bucuria momentului.Sugerez o introspectie de zile mari in continuare si o curatenie generala la cutiuta...Wanna join?

Niciun comentariu: